My lidé vyvíjíme aktivitu obvykle jenom tehdy, když z toho chceme něco mít. Nenamáháme se jenom tak zbůhdarma, očekáváme, že se nám za naši snahu něco dostane. A stejně je tomu i v případě těch z nás, kteří se rozhodli působit na internetu. Pokud tu tito něco prodávají nebo nabízejí své služby, jde jim o to, aby si tím vydělali peníze, a tak je logické, že když to není výnosné, nestojí to za to.
Ale ani internet se svými početnými uživateli nezaručuje, že si na něm kdokoliv dost vydělá. Možných zákazníků by se tu sice našlo určitě dost, jenže to by dotyční museli využívat právě konkrétní nabídku konkrétního prodejce nebo jiného podnikatele. A kolikrát jenom tomu tak není! Kolikrát jako by všichni možní zákazníci jako naschvál navštěvovali weby někoho jiného a utráceli u konkurence!
Možná i vám to právě takové připadá. A i když vím, že vás tím neutěším, řeknu vám, že to není ze strany internetové veřejnosti záměr, že vás tato neignoruje schválně. Pouze o vás neví, a proto vás nenavštěvuje a neobchoduje s vámi, ale s někým jiným. Prostě se odkaz na vaše stránky nezobrazuje ve vyhledávačích tak, jak by bylo třeba, a všem hledajícím se tak přednostně zobrazují jiné nabídky.
A jak to máte změnit k lepšímu? Radu bych tu pro vás měl. Můžete utrácet hory peněz za reklamu v naději, že tato třeba někoho někde osloví. Anebo můžete optimalizovat pro internetové vyhledávače a díky SEO se tak prosadit mezi svými konkurenty.
A jak optimalizovat? Nejprve je nutná SEO analýza, abyste věděli, v čem tkví příčiny vašich neúspěchů u vyhledávačů, a pak provedení náležitých změn.
Věřte mi, že s pomocí analýzy klíčových slov a žádoucích úprav provedených na vašem webu nebo tom s ním souvisejícím dosáhnete pozitivních změn. A potom už nebudete se svými nabídkami beznadějně sami jako ten Jakeš v plotě. Tedy vlastně kůl v plotě.